روسنفت: شرکتهای آمریکایی از بسته شدن تنگه هرمز سود میبرند
ایگور سچین، مدیرعامل روسنفت، روز شنبه گفت که شرکتهای انرژی آمریکایی ذینفعان اصلی بسته شدن تنگه هرمز هستند و واشنگتن در تلاش است تا خطوط اساسی بازارهای انرژی جهانی را مطابق با منافع آمریکا تغییر دهد.










































