نفت ایران در مسیر بازار/ صادرات همچنان بر محور چین خواهد بود
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با اشاره به لغو موقت تحریمهای نفتی ایران به مدت ۶۰ روز، این اقدام را فرصتی برای آزادسازی بخشی از صادرات نفت و ورود منابع ارزی به کشور دانست و در عین حال گفت: در کوتاهمدت احتمالا بخش عمده صادرات همچنان به سمت بازار چین خواهد رفت، زیرا طی سالهای تحریم ساختار صادراتی کشور به گونهای شکل گرفته که وابستگی قابل توجهی به این بازار ایجاد شده است.










































